2014. augusztus 20., szerda

Home, sweet home! ♥




Sziasztok!

Újra itthon, ezúttal teljesen feltöltekezve, frissen és fitten. :) Jelentem, nem zuhantam le sehonnan, bár nem állítom, hogy nem volt egyszer-kétszer halálfélelmem, de ez már mellékes :) Elkezdtem a 32. fejezet írását, és azt kell mondjam, jobban haladok vele, mint ahogy azt először gondoltam. Az eredeti terv az, hogy ez a fejezet lesz az utolsó, így jóval hosszabbra tervezem, mint a többit. Azután már csak az epilógus lesz hátra, és Nikolai szemszögével búcsúzunk el a BlackWing szériától.
Ez a helyzet azonban még változhat, egy plusz fejezet beékelésével, amit azonban még nem tudok megállapítani, az az, hogy szükség lesz-e rá. Szóval ez most a helyzet. :)

Csókoltatok mindenkit
Yesaya

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyön örülök, hogy épségben hazaértél és hogy sikeresen kipihented magad és feltöltődnöd is sikerült! :)
    Már nagyon várom a következő részt, és gondolom, hogy nem mondok újat azzal, hogy én remélem h szükség lesz arra a +1 fejezetre! :)
    Puszi: Rachel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy örülsz :) Elég nagy szükségem volt erre a pihire, de már tényleg készen állok. Remélem, hogy tetszeni fog a fejezet :)
      Puszi
      Yesaya

      Törlés