2014. augusztus 14., csütörtök

Helyzetjelentés



Sziasztok!
 
 Igaz, hogy azt ígértem, nem lesz több kihagyás, de sajnos ismét változott a terv. De most legalább tudok szólni :) A helyzet a következő: Holnap kora reggel nyaralni indulok a hegyekbe, és ha csak le nem esek valahonnan (lekopogtam), akkor majd csak kedden késő este érkezem haza. Így sajnos nem tudom felrakni a fejezetet. Ennek következtében, hogy normális fejezetet tudjak írni, és nem olyan összecsapottat, mint az előző, ismét egy hetes csúszás várható. Tehát az új rész következő hét vasárnapján fog felkerülni.
Remélem elnézitek nekem ezt a sok kínlódást, de most nagyon sok szükségem van erre a kis pihenésre. :)

A mihamarabbi viszont látásra:
Yesaya

4 megjegyzés:

  1. jó nyaralást kívánok neked és remélem nem esel le sehonnan. (Akkor ki írná tovább ezt a fantasztikus történetet?) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megvolt! :) Semmi bajom nem lett, azon kívül, hogy összecsipkedtek a szúnyogok. :)

      Törlés
  2. Szia!
    Remélem nagyon jól érzed magad a nyaraláson és sikerül kipihenned magad! :) Nagyon vigyázz magadra (nem a történet miatt hanem amúgy is)!
    Esetleg lehet arról szó, hogy amikor hazaérsz és gép közelbe kerülsz teszel egy helyzetjelentést itt? :D
    Puszi: Rachel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Amint visszaértem, és aludtam vagy 12 órát, fenn is lesz :)
      Köszönöm szépen a jó kívánságokat, nagyon jól éreztem magam. :)
      Puszi
      Yesaya

      Törlés