2014. április 3., csütörtök

Egy kis kitérő!

Ezúttal nem egy fejezettel jöttem, most az örömömet kívánom nektek kifejezni. Nézzétek csak, mivel szembesültem, mikor beléptem:


Úgy bizony, túlléptük a 10.000-es látogatottságot! Ezúton szeretném megköszönni minden olvasómnak, hogy támogatnak a véleményükkel, és már szimplán csak a jelenlétükkel is! :) Sok pipán és kommenten vagytok túl ti is, és el sem tudom mondani, mennyire örülök, hogy vagytok nekem! Remélem, sok szép emléket szerzünk még egymásnak, és a továbbiakban is számíthatok rátok! :)
Köszönööööööm!


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az, hogy ennyi látogatód van és ennyien olvassák, valamint kommentelik a történetedet annak köszönhető, hogy egy fantasztikus történet pattant ki a fejedből és megosztod velünk ezt az elképzelést/történetet rendszeres időközönként már nagyon hosszú ideje, így én úgy gondolom, hogy nem Te tartozol nekünk köszönettel, hanem Mi Neked azért meg rendszeresen nyílvánosság elé helyezel egy ilyen fantasztikusan izgalmas, változatos lelki világú történetet.Puszi: Rachel

    VálaszTörlés